nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, January 8, 2011

blog yg konon2 fofuler

Last nite I was trying to gogo (google) my name kat google la kan.. Saja firstly nak try bila letak nama sendiri apa yg akan di hit.. setahun dua tahun lepas opkoz la paper2 yg dipublish kan conference.. *suke* tapi tetiba smlm eh eh.. ada satu ni: menelusuri toketcewek@ blogspot.. hangin tak hangin.. dengan tetiba blog yg penuh dgn unsur2 kelucahan menncopy @ mempaste sume yg aku tulis and letak kat blog dia.. budget dgn harapan sesape yg google nama aku akan ke sana la eh.. Cis! menconteng arang betul! Secara simpul, I don't have anything to do with them.. Mengarut sungguh..

Tapi ada gak yg gembira (^ ,^), ada satu blog ni dia amik link blog nih pasal review E-Day aku.. huhuh.. tak sangka.. tulis mcm entah hape2, and ada org yg sudi nak baca...

Tapi Tetiba lagi.. patutla tetiba statistic aku dihit bnyk sgt bulan nih.. traffic tinggi sbb mereka2 ini mencurik link2 aku..Pastu tetiba dah ada si anon yg buat komen yg cam tak paham.. so dah delete..I never ever think that I would have to encounter benda2 mcm ni bila blogging..  *tak suke*

No comments:

Post a Comment