nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, November 3, 2010

Next step after saving the date!

My mom had forced me to buy a bedsheet and of course it doesn't occur in my mind to buy bedsheet. I mean, what for?.. No one will come into my room anyway.. But after seeing the bedsheet that day, I may have change my mind.. haha.. and akhirnya I bought a bedsheet, 4 pillows, 2 extra pillow case, doormat, and a few things to make my room looks cute i think!.. And of course all of that is the combination of white and purple.. But when we got home and put on the bedsheet I want to start to cry because suddenly I felt that the bedsheet is not sooo cute as I thought it would be... wuwuwuwuwu.. sedih.. I am nearly going overbudget and I am kind regret.. takpela guna jelah.. Nanti korang tgk jelah bedsheet aku yang tak cute tu bg mereka yang dtg la kan.,..

And it left lagi sebulan lebih.. tapi mcm tak kisah lagi.. sbb rasa lambat jo lagi.. Tapi dah start remind all my vendor apa yang patut.. tapi diaorg ni mmg bnyk menyepikan diri and make me nervous.. I just pray and hope it would turn out as I expect it to be.. Kalau tak bole tukar jadi pink bila geram.. Sorang je vendor yang sgt effective selalu hantar email saying apa yang diaorg akan buat.. siap dah hantar quotation and make me happy :).. Lagipun dia mmg akan buat one of important component dlm event tu so I really can count on him!.. Yang sorang ni plak.. dah bgtau apa nak buat tapi dia tak reply2.. so then dia kata takleh buat mcm yang nak.. then when I ask his suggestion tak reply jugak.. Haiyohhh abg jgn buat saya mcm ni bang.. kang jadi lain kang bole hangin saya camni.. One of my friend lagi dasyat.. She will get married end of this month but dia suruh tailor tu jahit baju dia dari bulan 1 tapi tailor tu bole ckp lagi 2 minggu sebelum event baru bole siapkn.. tak ke haru.. dah la dia tak puas hati dgn baju tunang dia.. Kot ye pun sibuk kalau takleh tu ckp la takleh awal2 kan..

So it's ok I will worry about that on 1st December nanti jek.. As for my  events I think luckily book awal.. sbbnya skrg bila nak buat additional things mostly tak ambik dah.. because they are all so busy on 25th dec.. Mmg clash dgn ramai org kawin.. Semua nak buat tarikh tu.. Even one of my sedara jauh pun married on that day.. Better most of my family and sedara mara jgn berpaling tadah eh?.. takleh2... I booked u guys dah lama eh. Pastu cameraman pun takleh dtg sbb husband dia ada hal. But it will be replaced by my uncle and my sister.. She just bought a new handycam and hasil dia pun not so bad.. And tetiba smlm she asked me "Bila ko tunang eh angah".. Aku cam peh.. aku ni kakak kau weh.. kau ble tak tau bila kan?.. Nak terluka ke tak nak..

1 comment:

  1. huh..memang sakit la kalo ape nk tk dpt dipenuhi..hehe anyway, just pray for the best..
    pejam celik pejam celik da smpi mase tuh..:D

    ReplyDelete