nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, October 7, 2010

Kerja, committee work and friends

baru je habis membusykan diri jumaat lepas dgn deco jamuan hari raya COIT.. fuhhh semuanya berjalan lancar akhirnya.. Just hope everybody had fun.. yelah kita organizer tak mengharapkan apa2 selain kepuasan dan kegembiraan orang2 yang dtg.. and had a busy week so minggu depan 6-8hb aku akan bercuti dan main game.. bahagiaaaaa. Some pics on the day..



the stage
 
Ladies


setting from the above

 
hari sebelumnye.. decorating..


Then, just get my result.. i think sesuai lah dgn apa yang aku dah buat sepanjang tahun.. rasa cam main2 jek.. arghh tahun depan hopefully dpt yang lagi baik,.. My job requirements is not as hard as others.. so please la rina.. perform okay!! Tapi tulah next year kalau dpt upgrade jadi lect, requirement dah naik la plak.. kan dah susah nak capai x mcm tutor nye scope... Sape suruh aku tak bersungguh2 kan.. Walaupun begitu aku gembira sbb akhirnya dah habis master walaupun pada mulanya aku rasa tak mgkn aku bole abis. and luckily selama ni aku bayar fees tepat pada waktu so hutang aku yang last sekali untuk sem ni tinggal rm515.00 and telah pun dilangsaikan tadi.. Yeay dah boleh konvo dgn senang hati!! Takyah pk nak bayar pape dah..

This month and next month mmg penuh dgn undangan pertunangan n perkahwinan.. and kali ni semuanya melibatkan my best buddies..
16/10 kat melaka.. (engage)
31/10 kat jb.. sufee (married)
20/11 sufyian and jun (engage)
27/11 dewi - best buddy dari from 3 (married)

Sebelum ni kalau yang nak tunang ke kawin bukanla best friends.. so tak rasa excited.. kali ni cam semua nya rakan terapat..  Dpt amik berkat bnyk sikit dari korang okey..Really2 tak sabar nak pergi engagement and kenduri kawin korang.. And dpt la aku pergi ke majlis sambil bercuti2 malaysia kejap.. Tapi tak dpt la beli pape sgt.. tgk jelah yang mampu.. Lainla gaji aku rm25000.00.. Barulah jalan2 sambil ambik je apa aku suka

So see ya nanti!!!

No comments:

Post a Comment