nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, October 25, 2010

Winter Boot

Pepagi lagi si ifa dah ym, "rina hang free dah hari ni.. " aku jawab, "kenapa".. Aku nak cari winter shoes.. Aku dlm hati pun mcm winter shoes?? kau ni nak berlakon winter sonata ke hapo.. Pastu pergila bilik si ifa ni.. Oh baru la paham.. si ifa ni dpt jadi pertukaran cikgu ke kazakhtan for a month.. And sana tgh musim salji.. padanla cari winter shoes.. ceh.. buat confuse jek.. So firstly kitaorg cari la dkt sg wang sbb dengarnya kat sana bnyk kasut.. Pastu tetiba pergi satu kedai cina ni.. sgt la friendly. dia ckp eh size u takde la kat sini.. sini banyak size lelaki.. kalau u nak u pergi pertama complex.. sana ada bnyk.. kalau pompuan nak cari kasut hiking.. mmg semua cari kat sana..  Pastu ifa cam eh saya baru pergi Pertama complex semalam.. takde pun.. pastu mamat cina ni sgt confident.. Eh mesti ada punya... Kalau u tak percaya saya bole belanja u punya lunch dgn tambang teksi.. Bersungguh2 mamat ni promote.. Siap ckp pergi skrg la sempat lagi ni.. Kitaorg pun cam..giler baik siap nak belanja mkn and tambang teksi kalau dia tipu

Sampai2 kat pertama complex.. tanya terus brand yang nak.. Pak cik ada brand hi-tec tak.. dia terus ckp ada kedai depan tu.. Smp kat kedai depan tu dia ckp ada satu pattern je untuk ladies kalau nak pergi sogo.. Pastu tanya kedai lain pun dia ckp hi-tec bnyk kat sogo and harga dia pun mmg takleh kurang melainkan kalau beli kat sogo sbb sogo tu supermarket.. Aku cam dlm hati baiknye semua org ni.. siap promote pergila sogo sana murah2.. bnyk choice..Pastu at last pergi la sogo.. Tanya la abg kat tmpt lelaki tu.. abg ada tak jual brand hi-tec.. dgn confident nye abg tu jawab..takde.. Pastu aku ngan ifa dah hangin asal auntie2 tadi ckp ada.. Pastu kitaorg blah, sblm tu naik atas dulu g food court kat sogo.. Rupanya tingkat atas sebelum food court ada tmpt untuk outdoor.. Sana giler melambak2 kasut winter boot tuh.. Siap ada discount.. Then ifa beli siap jimat rm150 la dari harga sebenar.. Bagus betul semua promoter hari ni.. Mmg dapat bnyk pahala.. Mgknkah kerana bos korang tak bagi bonus tahun lepas?? huhu


Winter boot ifa

Tapi bagus gak menemankan ifa hari ni.. Sbbnya aku ni mmg sah2 nye tak pnah berjalan sampai kl.. tak kuasa nak drive,, so baru la nmpk bnyk giler kedai pengantin n kedai sukan kat situ.. Bnyk choice and lebih murah.. And kat pertama complex tu sgt bnyk kedai tailor.. pasni ble la try kan.. I'm still trying nak cari tailor untuk buat baju kurung.. sbb selama ni beli siap jek.. so nak la try yang custom made plak..Mana tau lagi lawa dari beli yang kat kedai.. Kalau sama jek konsepnya.. mmg aku beli balik ready made je balik kat kedai.. Pastu baju pengantin dia mmg not bad.. Sgt bole dipertimbangkan.. Sbb mostly tmpt pelamin takde masuk kan baju sekali dlm package... and kalau ada pun tak mcm yang aku nak.. So tmpt2 mcm ni mmg patut direview nanti..

2 comments:

  1. oiii... hahah aku br tau hang ade blog!!
    wahahah siap promote kasut aku neh! nak royalti!!

    ReplyDelete
  2. ye adik manis, saya ada blog huhu,.. royalti.. halamak baper sen nak

    ReplyDelete