nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Friday, December 17, 2010

Debaran kencang!

Okay.. mesti korang tgh keep menguessing2 sbb berdebar kencang.. Alah sbb nak dekat la tu.. Atau pun ala itu pun nak berdebar.. Salah ok tekaan anda.. My cameraman iaitu pakcik saya tidak dpt dtg pada majlis pertunangan saya atas sbb yg mmg tak dapat dielakkan.. When my mom call me to tell me the bad news.. I was just finished my first class and tgh running nak pergi kelas seterusnya.. Entah kenapa masa tu tak pk pape langsung.. Ataupun cuba nak tenteramkan minda.. Gile apo?.. lagi seminggu kot.. Mana ada cameraman yang tiba2 nak terima job yg cuma lagi seminggu due dia..

Then tetiba my mom said cuba tanya my caterer, kot kot cameraman dia still available ke? I still ckp nantila adik pk.. Pk pk and tgk ada beberapa few people yang I have asked for quotation.. Nak call ke tak nak.. Call kang kena reject opkoz la rasa sedih.. Then tetiba ada satu photographer ni yg I was so in love nak mam sbb dia buat my friend's wedding.. For me, dia nye gambar and vid touch my heart.. Takdelah mcm Daniel Zain itu cam mahal la kan?..So tetiba carik no phone dia n terus call.. Ringing yg pertama dia terus angkat.. hai awal bangun bang.. Then terus2 tanya free tak on next week (suka2 hati aku jek).. Then citer2 semua.. dia ckp ok.. Tapi kena tanya photographer dia free ke tak on that time.. So diaorg tak bgn lagi.. tunggu ptg sikit la eh.. 

Aku cam redha jelah dgn apa yg berlaku.. kalau ni pun takde aku mmg amik gambar cam biasa jelah.. Tetiba dia terus bg quotation and cakap semua confirm.. So dia tanya nak vid ke?.. aku mmg dah lama suka sgt video yg diaorg buat.. then harga pun siap bg kurang sikit lagi.. Baik punye!!! So agreed.. Dlm hati penuh suka sbb dah dpt hire org yg selama ni diidam2kan.. cuma budget mmg LARI.. Takpe kawin buat nikah jelah.. haha boleh gitu ibuku???

No comments:

Post a Comment