nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, September 5, 2010

raya 2010 nye tema

So apakah tema raya korang pada tahun ni?.. Mine for this year is black.. Taksure nape nak pilih colour tu tapi sbb tetiba g kedai mcm baju tu yang lawa.. satu baju kurung moden that I choose then lagi satu baju ala2 kebaya nyonya yang mak aku pilih and aku tak suka sgt.. sbbnya kaler dia ada merah and kuning and bermanik2.. since aku ni mmg simple orangnya and tak suka sgt baju yang glamorous sgt.. tapi mak aku every year sure bising ckp pilihan aku colour cam kedam and simple..

So akhirnya this is lebih kurang my baju kurung moden look like


and kebaya aku mcm so so jek sbb beli yang dah siap so for sure tak ikut cutting badan punye..

Then smlm jalan2 kat warta ingat nak beli something untuk mak Hairos. So cari la kain pasang. Ingat kat warta takde jual kain pasang.. tetiba I came across this store call Anggun Idaman. Sangat la cantik.. Mcm tak realize kedai tu sebelum ni..  Dia bnyk jual kain silk and batik from Terengganu and Kelantan.. Kebaya Sulam Kerawang dia agak mahal kot.. rm279 but so so beautiful.. kain yang tak siap lagi.. Then I just bought viscose cotton yang cute.. ble la rm 89. If you guys happen to know store that is more cheaper and have a good quality do share k..



i like!!

No comments:

Post a Comment