nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, September 16, 2010

Hari Raya 2010

Raya tahun ni.. balik jb dulu.. so dok umah alang aku and first day raya.. tak pakai baju raya pun.. sbb dok lepak kat umah je.. so no point pun nak pakai baju raya.. so ni lah jadual raya tahun ni:

Raya kedua main scrabble,
...
Raya ketiga main star wars monopoly,
Pastu main uno polly pocket, dok mengasah minda raya2 ni

Pastu g jusco shopping sakan.. ble tak?.. padahal org shopping before raya, ni aku dah terbalik.. tapi mmg best balik jb kali ni.. dah lama betul tak balik.. lebih kot 5 tahun.. dah bnyk yang berubah.. jalan2 kat sana pun dah tak ingat.. Sgt miss jb tapi raya2 balik jb cam balik bandar so takde la gambar2 sanak saudara mcm tahun2 lepas... aku pun pakai baju raya bila dah raya kelima..lain suma pakai jeans.. Tapi balik kali ni semua org ckp dah kurus.. aku cam iye ke? amek hati je korang kan?.. padahal bulan puasa satu kg pun tak turun.. tapi ina ckp ada org berat tak turun tapi badan jadi lebih kurus.. entahla.. tapi i ske hik hik.. So masa kat jusco tu singgah la lavender,, then ternmpk roti colour hitam




Roti charcoal


donut charcoal

Comel nak mati.. donut ngan roti arang.. beli kang sape plak nak makan.. so tgk je.. Then as a tradition every year mesti pegi swiss garden resort.. so lepak sana dua hari.. sambil2 pergi umah sedara mara.. Depan hotel ada la laut yang ala2 selamat.. then pergilah mandi with my sister.. dia yang gatal nak pergi laut.. I have trauma to swim at sea even though takdela pengalaman buruk pun.. tapi cam takut.. so dok la kat tepi tu sambil ombak main pukul2.. and I'm still scared..pastu bnyk umah anak2 ketam and ada anak2 ketam yang cuba nak gigit2.. and membuatkan aku terus nak balik dan dan tu jugak.. tapi nabilah berdegil.. tp aku blah gak lantak kau la di situ.. pastu dia buat2 jadi batu kat depan laut.. ada gak kena sepak ngan aku kang.. aku pun lepak la lagi.. Cis hati yang terlalu berlembut.. aku bukan apa.. kang ada yang hilang kat laut kang memang sah sah aku kena gulai ngan mak aku nanti.. (gambar2 tak diambil kerana dua2 nak men air and camera bukanla kalis air sgt)..

Pastu last day baru la pergi umah tok wan.. oh rindu nye pada kg halaman.. Tapi tak amik gambar gak sbb sibuk nak bergossip ngan sanak sedara.. Then mlmnya aku terus balik kl.. Then dpt surat.. ni.. card bonuslink yang baru dah sampai

Green card bonuslink


Passport to a greener world
Untuk selamatkan temengor forest.. This is the only small piece of thing that I can do for my world.. Selalu emo dgn org yang tebang pokok.. And hopefully InsyaAllah after this akan collaborate with one of the professor to make something in making the computer more friendly with the environment.. in making green computing..

I always believe in karma.. We make the world more greener, we will save the animals habitat and the animal itself, and we will get something in return, fresh water to drink ( from the mountain), fresh food to eat(it is better to eat ayam yang berlari2 kat kg dari ayam cucuk kat bandar).. and we can breathe the fresh air.. So help save the world!!!

What ever it is.. Selamat Hari Raya to alll!! And may all of u have the best hari raya celebration..



No comments:

Post a Comment