nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, May 16, 2011

Dah balik from JB ;)

Akhirnya dah sampai kat umah.. ptg tadi.. There are no place like home.. Happy nye dapat balik.. tapi pengalaman pg sana pun sangat menggembirakan.. Before this kalau jumpa org2 tua.. aku ni sgtla payah nak buka mulut.. serius tak tau nak bebual apa.. tapi disebabkan kali ni aku dah belajar dari kesilapan2 lalu.. maka aku create pelbagai topic yg bole bawak bebual dan topic tu dielaboratekan.. Peh.. terror jugak aku berckp kali ni.. dari topic cuaca, topic bas, makanan, org lalu lalang, kucing,.. then setelah habis citer2 general.. bakal mom in law aku baru la buka citer pasal sedara mara.. then terus dah boleh berbual.. Yes!! Hebat tak plan mengambil hati org tua2 ni.. sampai hairos pun tak berckp bnyk.. sbb family dia dok bebual ngan aku.. Then jumpa kakak ipar dia.. Yang ni lebih mudah sbb beza umur pun tak jauh.. so lebih mudah dan bnyk topic bebual ngan kakak ipar dia.. 

Then esok nya pg Ayer Hitam.. Ni cam Nilai 3.. selalu gak pg masa kecik2.. tapi skrg dah bnyk berubah..Dulu semua kedai tepi2 jalan and ada bnyk jalan batu kerikil kecik2 ngan tanah merah.. Skrg dah cam office lot.. So different.. Dah hilang nostalgik.. hehe. Kitaorg pun beli bunga pahar, bunga manggar and paper bag kat situ.. Harga kat sana.. murah.. half price dari Nilai.. Pastu pg parit raja.. beli pelbagai jenis kerepek.. sbb kakak ipar hairos ckp kat situ famousla kerepeknya.. 

Tapi percutian kali ni sgt bermakna.. sbb dapat kenal2.. dan for the first time.. rasanya aku bnyk giler berbual ngan mak hairos.. which is so important for me.. sbb lagi sebulan lebih nak kawin.. kalau takde hubungan baik ngan mertua kan susah.. nanti kalau kenduri mana2 ke kat Perak.. ada gak la geng nak bebual.. huhu.. boleh ke tu alasannya.. Dan sepanjang kat JB.. my future parents in law ni sgt la sporting.. bg je peluang kuar2 ngn hairos berdua.. sbb kitaorg tak pernah kuar berdua begitu jauh so sgt la excited.. Abg dia siap ckp pgla depan laut.. tapi muka hairos dah mmg tak larat so lepak jelah kat angsana.. :).. 

Some picture taken at JB.. 





No comments:

Post a Comment