nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, February 5, 2011

Apa maknanya cinta?

Bebaru ni Hairos went to a course for a week and selama seminggu tu jugak la aku bersendirian g makan sorang2.. To me : tak kisah sgt la jugak sbb selama before bercinta ngan dia pun aku mmg da independent .. Tapi ada satu benda yg sgt mengharukan pada aku la kan yg dia buat yg hopefully aku akan ingat sampai bila2.. 

That day: Diaorg akan dapat kupon mkn setiap hari tau sebanyak RM10.. So dgn berbekalkan RM10 tu lah dia g lepak mkn ngan kawan2 dia.. Sbb kan masa tu kitaorg baru lepas tunang.. and gaji bulan dec diawalkan n gaji Januari dilambatkan so ble bayangkan kitaorg of course dah pokai.. and then kitaorg ckp lepas ni kalau dpt gaji jek kita g mkn McD eh.. Sbb teringin nak mkn prosperity yg ada bila chinese new year jek.. 

and then ada satu hari tu dia dpt kupon McD sebanyak rm10 la jugak kan.. and benda yg paling mengharukan.. dia tak nak guna kupon tu sbb dia rasa lebih baik dia simpan kupon tu untuk mkn ngan aku ptg kang..(tp tak ingat dia mkn lunch ke tak masa tu) Sbb dia kata mkn ngan aku sesama lagi best.. .. truly RM10 takla bnyk mana.. tapi sbb yg penting dia ingat.. Ingatan tu yg penting.. 

 I think I cry that day..sbb cam terharu and sebak.. I just want to dedicate this song to him.. (Anuar Zain - Sedetik lebih)

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

No comments:

Post a Comment