nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, July 4, 2010

minggu malas

diam tak diam dah 8 bulan dah kerja kat uniten.. dan isnin n selasa lepas ialah the first time aku amik cuti.. sbbnya setiap kali nak cuti pun aku akan terfikir yang aku akan ke UNITEN jugak.. So apakah maknanya kalau aku amik cuti sekali pun.. tapi atas desakan yang tercinta yg mengatakan pergila amik cuti.. jadi aku gagahi jua mengisi borang cuti.. tapi takde maknanya aku tetap gak pergi UNITEN..

tapi bebaru ni ialah hari2 yang paling malas dlm hidup aku.. entah kenapa.. tapi rasanya semua org dah membiarkan aku melangut agak lama..so aku akan berubah mulai esok.. tak nak dah buang masa lagi.. nak bgn awal g kerja.. g kerja pun tak nak dah main2.. lagipun next week dah start kelas balik.. ish korang ni cuti la lagi.. dan pada semester ni.. aku ada satu je kelas tapi ada 6 lab... Yahoo!!! aku paling suka ajar lab.. sbb takyah bebel2 kat depan.. ajar sikit2.. and biar je diaorg buat latihan.. bahagia nye..

dan pada minggu ini juge saya dgn yg tercinta pergi naik lrt together for the first time.. dah lama giler merancang tapi sbb memasing sibuk so minggu ni jelah baru dpt pergi.. itupun pukul 8.30 mlm baru nak kuar.. pergila sogo.. dgn sogo pun dah nak tutup.. takpela asalkan dpt jalan2.. sempat la gak membeli kasut dan baju.. tapi aku mmg agak musykil kenapa sogo selalu sale.. sepanjang aku practical kat bank negara dulu tiap2 jumaat pergi sogo.. mmg sale memanjang.. korang mmg jualan murah sepanjang hari ke apa..then pergila jalan2 kat jalan tar.. tapi sbb sume dah nak tutup maka kami pk lebih baik la balik.. sblm kitaorg tinggal sorang2 sbb semua org pun dah nak balik..

jadi nye minggu ini berakhir tanpa pancapaian.. dan di hari ahad2 mlm ni aku bosan kan diri main game.. sbb esok konon2nya nak mulakan hari baru.. tgk la nanti.. org putih kata wait and see...

No comments:

Post a Comment