nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Friday, June 17, 2011

Wedding theme color

These are my wedding theme color.. the main one.. the color is green and brown..but me and my fiance's outfit will turquoise green.. InshaAllah... Aminn



and for his side--

white-purple
the same color as engagement day dulu.. white purple!

Jawa theme


But for the akad nikah.. this is for my outfit only.. I choose Jawa theme.. choose it myself and I am so in love with the traditional outfit and culture.. But takde la fully mcm ni.. still look tradtitional malay but a bit Jawa--ish. hehe boleh gitu? InshaAllah.. Aminn.

4 comments:

  1. nokx..mane kad nih..xsabo aku nk nengok pelamin ko..konpem kebaboomm...walaupon mak dah kawin tatap suke tgk org kawiin..feeeling lebih kann...hehehe

    ReplyDelete
  2. nox.. mak buat so so je nox.. mak ni risau satu pun tak gerak lagi.. Kad tak siap tulih nama.. Invitation kat fb pun tak sempat create lagi.. tgh menulih midterm ngan final exam dulu.. Tension.. ada gak tak terjemput org sat g.. Nox nanti send the alamat la yo.. Pm aku.. huhu.. cops cops.. ko bukan pi bandung ke masa tu

    ReplyDelete