nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, April 11, 2011

Weekend stuff

I just got home and look what I found.. 

Mine is the green color
My sister bought me a toothbrush holder.. Sgt terharu sbb hari tu dia tanya kau nak tak benda ni.. pglah beli.. murah je.. masa tu cam malas nak layan.. tapi esoknya balik2.. dia terus dah letakkan berus gigi dalam holder tu.. Awwww,, she always remember anything for me... but i will always forget everything about her.. haha.. terharu!

And then she has a new hobby now.. and make my room bersepah than ever.. Memula she bought only 1 and then bebaru ni balik dari kerja.. benda tu dah bertimbun

See!



And tetiba dia nak buat lawak.. Nmpk tak yg color kuning biru on top of the knitting yarn tuh... she made it for my not yet exist baby.. (after i got married nye citer)  .. It's a hat .. haha very funny!... I can't talk about this topic with my sister.. It would be like oversharing.. Euww..

No comments:

Post a Comment